lillanochjag

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Kiropraktorbesök

Av lillanochjag - 9 december 2009 15:48

Snart ska kiropraktorn komma ut och ta sig en titt på Lillan. Hoppas att det h*n hittar ngt som är lätt att åtgärda så hon blir fräsch och fin igen=)


Har ridit lite mer barbacka och hon känns riktigt fin ungefär varannan gång jag travar. Har dock mest ridit i skritt och hon är skapligt stel i höger varv.


Här är en film från tidigt i våras, hon är under igångsättning. Kul att se hur hon var då=)


Jag hittade även en film från nyligen då vi tömkör på ridbanan i Ekbolanda


Ska snart iväg till stallet. Tänkte tömköra lite idag med. Kanske över små hinder.

Ska se om någon kanske kan filma lite!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillanochjag - 14 december 2009 15:09

Struntar i att ta ut kiropraktor som jag tänkt och åker in till Ultuna med Lillan istället. Tycker att hon ser mkt ojämn ut i traven nu. Är nästan 100% på att det är en inflammation i knäleden. Ska bli spännande att se vad vet. hittar. Om jag ställ...

Av lillanochjag - 10 december 2009 19:26

Igår red jag en lite stund i ridhuset och mamma filmade. Så här ser Lillan ut i sitt "bra" varv. och hennes inte så bra varv...man ser att hon är lite "struttigare" vid vissa tillfällen Min sits är ...

Av lillanochjag - 2 december 2009 21:25

Idag blev det tömkörning. Jag börjar få in snitsen och Lillan verkar tycka att det är riktigt roligt=) Hon är avslappnad, följsam och lydig. MEN. Jag tycker inte att hon är helt fräsch. Velar lite fram och tillbaka ang detta, ibland ser hon jättefin ...

Av lillanochjag - 30 november 2009 20:55


Idag längtade jag faktiskt till stallet när jag var på jobbet=) Vilken nytändning det blivit nu när vi har ridhus, spolspilta och annan lyx, hehe=) Som tur var jobbade jag bara kort dag, så jag kunde sticka iväg rätt tidigt.   Mysigt att vara d...

Av lillanochjag - 29 november 2009 23:03

Igår var vi som alla andra hästfantaster i globen och såg häst showen. Fantastiskt roligt och massor med folk. Mkt tid spenderades i annexet där jag shoppade ett jätte snyggt innetäcke och en brun läder grimma=) Känner mig väldigt nöjd med mina inköp...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards