lillanochjag

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Nu har Lillan och Nikke bytt stall!

Av lillanochjag - 28 november 2009 09:43

Igår flyttade jag och Malin våra hästar till det nya lyxiga stallet. Det gick jättebra! Båda våra hästar är så snälla att lasta och transportera=)


De verkade trivas rätt bra, men var väl lite nerviga och glodde på allt och alla, haha=)

Jag ska dit snart och pyssla lite. Kanske spola av henne leran i spolspiltan (finns varmt vatten!) och kolla in ridhuset en sväng. Kanske hoppa upp barbacka och skritta lite.


Sedan bär det iväg till Globen Horse Show!=D Ska bli så himla kul!!


Ska fota en massa, bloggar om det imorgon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lillanochjag - 14 december 2009 15:09

Struntar i att ta ut kiropraktor som jag tänkt och åker in till Ultuna med Lillan istället. Tycker att hon ser mkt ojämn ut i traven nu. Är nästan 100% på att det är en inflammation i knäleden. Ska bli spännande att se vad vet. hittar. Om jag ställ...

Av lillanochjag - 10 december 2009 19:26

Igår red jag en lite stund i ridhuset och mamma filmade. Så här ser Lillan ut i sitt "bra" varv. och hennes inte så bra varv...man ser att hon är lite "struttigare" vid vissa tillfällen Min sits är ...

Av lillanochjag - 9 december 2009 15:48

Snart ska kiropraktorn komma ut och ta sig en titt på Lillan. Hoppas att det h*n hittar ngt som är lätt att åtgärda så hon blir fräsch och fin igen=)   Har ridit lite mer barbacka och hon känns riktigt fin ungefär varannan gång jag travar. Har do...

Av lillanochjag - 2 december 2009 21:25

Idag blev det tömkörning. Jag börjar få in snitsen och Lillan verkar tycka att det är riktigt roligt=) Hon är avslappnad, följsam och lydig. MEN. Jag tycker inte att hon är helt fräsch. Velar lite fram och tillbaka ang detta, ibland ser hon jättefin ...

Av lillanochjag - 30 november 2009 20:55


Idag längtade jag faktiskt till stallet när jag var på jobbet=) Vilken nytändning det blivit nu när vi har ridhus, spolspilta och annan lyx, hehe=) Som tur var jobbade jag bara kort dag, så jag kunde sticka iväg rätt tidigt.   Mysigt att vara d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards