lillanochjag

Alla inlägg den 30 november 2009

Av lillanochjag - 30 november 2009 20:55

Idag längtade jag faktiskt till stallet när jag var på jobbet=) Vilken nytändning det blivit nu när vi har ridhus, spolspilta och annan lyx, hehe=)

Som tur var jobbade jag bara kort dag, så jag kunde sticka iväg rätt tidigt.


Mysigt att vara där, allt är så lätt och man kan gå och pyssla med smågrejjer hur länge som helst. Idag var vi i ridhuset igen. Det är så fast och bra underlag så det gör inte så mkt om man rider där ofta. Det är ändå som att rida på en precis lagom mjuk grusväg. Det gäller bara att inte hästarna lessnar.

Jag red barbacka! Lillan har en perfekt rygg att sitta på. Hon är ju lite svankig och bred, så man sitter där man sitter. Vi övade lite skänkelvikning och flytta bakdelen. Provade att trava lite med, men det tyckte Lillan var lite obehagligt eftersom jag satt och gled åt alla möjliga håll, haha:)


Bildbevis! Vi ser inte mkt ut för världen just nu. Lillan är otränad och lurvig och jag har skitiga ridstövlar, men vänta bara..

 

Imorgon blir det vilodag för hästarna. Och för mig:)


kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards